Friday 16 December 2011

pameran dan pertandingan :)

hai semua! lama nya saya tidak updated blog saya.. saya tersangat-sangat busy sejak kebelakangan ini..sorry~ but today here i come! knunn* haha.. ok according to the tittle..hari ini kami buat pameran dan pertandingan terus untuk bina modul sains..lepas decide2 kami pilih tajuk sistem urinari..paling senang and kami semua buat kerja last minute..hehe..tme pameran tadi terasa sangat intake kami punya modul paling bidaa..kecuali kumpulan lelaki la..ada kreatif sikit daripada kami ni..hehe..tapi yang tidak disangka2 tu kami dapat tempat ketiga..semua kumpulan dalam intake kami dapat tempat pertama kedua dan ketiga..terkejut sekejap ok* hehe..penerangan and cara kami menjawab mungkin yang buat kami menang tu..hehe..apa2 pun kami kenyang hamper..hehe.. bestttt~!! oh yaa, sorry untuk salah seorang ahli kumpulan kami yang tidak ada komitmen untuk tolong kami buat kerja..hadir tadi pun tiada..so im very2 sorry for you coz'..we already send your name to miss.. and you will not have any mark for this activity, instead of that you will lost your 50% mark for assaigment two..don't ever you keep the blame of us.. thank you.. 

ok laa..itu saja saya mau cakap.. :) next week kami exam suda..exam before christmas ok* all the best untuk semua yang ambil exam tu.. jawab bagus2..hehe..macam la saya tidak menjawab kan..hehe.. 
GOD bless you all !



No comments:

Post a Comment